triangle

Киевская фабрика игрушек

    кешбек 3 ₴
    Вік Від 3 років / Аудиторія Для дітей
    Ігрові поля 170 х 170 мм - 4, картки транспорту - 36 (з картону 2 мм) 17х17 см
    кешбек 2 ₴

    Пазл з зображенням слонів. Складається зі 160 частин, з яких збирається картинка розміром 240х340 мм. Пазли допомагають в розвитку образного та логічного мислення; довільної уваги; сприйняття; розрізнення окремих елементів за кольором, формою, розміром; сприйняття зв’язку між частиною і цілім; дрібної моторики. А ще за його допомогою можна познайомити дитину з тваринним світом, що допоможе у розвитку пізнавальних здібностей та кругозору. Вік: 5+ Комплектація: 160 елементів з картону Пакування: картонна коробка Розмір пакування: 220х320х40 мм
    кешбек 1 ₴
    -35%
    Вік Від 2 років / Аудиторія Для дітей
    Вивчаємо Пори року, часові пояси та назви місяців! Українською мовою! Для най менших! Картонна підкладка 250 х 250 мм з пластиковими стрілками, що рухаються! Абсолютно безпечно! Зроблено в Україні! 25х25 см
    кешбек 2 ₴
    -36%
    Вік Від 2 років / Аудиторія Для дітей
    Гра-квест для розумних малюків із серії "Кіт вчений" У комплект входить ігрове поле з кубиком та фішками, а також 81 картка з літерами та картинками Пропонується 10 різних варіантів ігор для дітей дошкільного віку Гра допоможе Вашій дитині ознайомитися з літерами української абетки. Навчить розрізняти літери, що позначають голосні та приголосні звуки. Розвине мовні навички, інтелект, увагу, логічне мислення, зорове сприйняття та фотографічну пам'ять. Навчить порівнювати, аналізувати, класифікувати, узагальнювати. Гра підійде як для занять вдома, так і в школах раннього розвитку та дитячих садках. 0.
    кешбек 4 ₴
    Вік Від 6 років / Аудиторія Для дітей
    Цікава та захоплююча настільна гра «Супермаркет» у жанрі економічної стратегії для двох і більше людей допоможе весело та змістовно провести час у колі сім'ї чи друзів Гравці познайомляться з азами бізнесу, дізнаються, що таке товар, купівля, продаж, обмін, ціна, а також відпрацюють навички додавання та віднімання в межах 100 і більше. Гра відверне від комп'ютерів та планшетів, дозволить розвинути комунікативні навички. Гра буде цікавою не лише для дівчаток, а й для хлопчиків. На початку гри гравці обирають собі картку зі списком покупок, які необхідно зробити у супермаркеті. Отримавши право ходу, кидають кубик і пересувають фішки ігровим полем. Гравці, за бажанням, можуть купувати товари, на яких зупинилася фішка, можуть пропонувати іншим учасникам купити або обміняти свої товари. У процесі гри учасники зможуть потрапити до Банку (взяти кредит чи покласти депозит), заробити гроші на Роботі чи відпочити Можливостей для прийняття рішення гравцем досить багато, тому виграшною стратегією служить вміле комбінування існуючих можливостей з огляду на розмір коробки: 240х240х50 мм Ігрове поле (55х40 см) - 1, картки-завдання - 8, картки-товари - 48, картки-гроші — 63, картки «Депозит», «Кредит» — 16, комплект спеціальних грошей, фішки — 3, кубик — 1, правила гри (укр. та рос.) 0.
    кешбек 6 ₴
    Вік Від 10 років / Аудиторія Для дітей
    Навколо світу — настільна гра в стилі географічного квесту, яка дозволить вам побувати в найвіддаленіших куточках планети, дізнатися багато нового про країни та міста, відвідати відомі пам'ятки та поринути у культуру інших народів facebooktwitter 0
    кешбек 4 ₴
    Вік Від 8 років / Аудиторія Для дітей
    Інтелектуальна, розвиваюча, економічна, стратегічна гра Магнат допоможе цікаво та змістовно провести час у сімейному колі або з друзями. Відверне від комп'ютерів та планшетів, дозволить розвинути комунікативні навички. За досить простих правил, гра змушує думати і планувати свої дії. Гра розвине спостережливість, тактичне та стратегічне мислення, дозволить опанувати тонкощі великого бізнесу, навчить рахувати та ефективно розпоряджатися грошима. На початку гри всі гравці отримують однаковий стартовий капітал, який вони повинні збільшити шляхом купівлі, оренди або продажу нерухомості (земельних ділянок, будинків, готелів, підприємств), щоб отримати максимальний прибуток і добитися банкрутства інших гравців, а переможцем стане найбагатший. Фішки гравців починають рухатися з осередку СТАРТ і проходять ігрове поле коло за колом у напрямку руху годинникової стрілки. Гравці за бажанням можуть купувати підприємства або земельні ділянки у країнах, де зупинилася фішка. У ході гри потрібно намагатися купити всі земельні ділянки одного регіону чи підприємства однієї галузі. У такому разі збір на користь власника з фішок інших гравців, які опинилися на цих клітинах, подвоюється. Іноді гравці можуть потрапити на Біржу або Поліцію, витягнути картки Офіс, Шанс або Форс-Мажор. Якщо гравцям потрібно залучити додаткові кошти, Банк може надати кредит під заставу. Можливостей для ухвалення рішення гравцем досить багато, тому виграшною стратегією служить вміле комбінування існуючих можливостей з огляду на кінцевий запас грошових коштів та кількість граючих. Винахідливість і кмітливість, вміле поєднання ощадливості та розумного ризику приведуть Вас до перемоги та обов'язково знадобляться у реальному житті. Ігрове поле (55 х 40 см) 1, картки власності 27 картки Офіс, Шанс та Форс-мажор 33, картки будинку та готелі 56, фішки 4, кубики 2. 0.
    кешбек 2 ₴
    -36%
    Вік Від 3 років / Аудиторія Для дітей
    Ігрові поля 170 х 170 мм - 4, картки тварин - 36 (з картону 2 мм) 17х17 см
    кешбек 6 ₴

    (Різновид танграма) 20 різних елементів в квадратній дерев'яній основі-рамці 22 х 22 см.
    кешбек 3 ₴
    кешбек 15 ₴

    43 деталі, розмір зібраного будиночка 150 х 150 х 230 мм.
    кешбек 2 ₴

    Розвиваюча дидактична гра для малюків дошкільного та молодшого шкільного віку, яка в цікавій манері допоможе вивчити цифри та склад чисел, навчить рахувати в прямому та зворотньому порядку, виконувати арифметичні дії у межах десяти. ПРАВИЛА ГРИ Гра складається з 10 ігрових полів та 102 карток-грибів з цифрами, знаками ">", "<" та арифметичними прикладами. 1. Виберіть грибочки з цифрами. Запропонуйте малюку скласти їх у порядку зростання від 1 до 10, а потім навпаки. 2. Виберіть будь-яку цифру, покладіть на столі перед малюком та запропонуйте знайти сусідні цифри. 3. Покладіть будь-які дві цифри на столі, візьміть гибочки із знаками "більше" та "менше". Запропонуйте дитині порівняти цифри та покласти між ними вірний знак. 4. Виберіть грибочок з цифрою та запропонуйте малюку підібрати до нього інші грибочки, результат арифметичної дії на яких дорівнював би вказаному числу. Наприклад, грибочок з цифрою "5", а результат арифметичної дії "2+3", "10–5" і т.д. 5. Оберіть ігрове поле та запропонуйте дитині допомогти їжачку зібрати та покласти у кошик грибочки (відповідно до цифри над кошиком). Запропонуйте вигадати казку про їжачка та разом з дитиною знайти на ігрових полях усі сховані гриби, полічивши їх. 6. Поступово гру можна ускладнювати та урізноманітнювати, пропонуючи дітям вирішувати приклади наввипередки. Сортувати картки за принципом парності чи непарності числа, що слугує відповіддю. Порівнювати числа, що слугують відповіддю і т.п. В ігровій манері дитина зможе не тільки вивчити основи арифметики, а й розвине логічне мислення, увагу, уяву, пам'ять, спостережливість, кмітливість, покращить дрібну моторику рук. Грайте та навчайтеся із задоволенням! Вік: 3+ Комплектність: ігрові поля - 10, картки-грибочки з прикладами - 102 (з картону 2 мм)
    кешбек 2 ₴

    Пазл з зображенням зебр. Складається зі 160 частин, з яких збирається картинка розміром 240х340 мм. Пазли допомагають в розвитку образного та логічного мислення; довільної уваги; сприйняття; розрізнення окремих елементів за кольором, формою, розміром; сприйняття зв’язку між частиною і цілім; дрібної моторики. А ще за його допомогою можна познайомити дитину з тваринним світом, що допоможе у розвитку пізнавальних здібностей та кругозору. Вік: 5+ Комплектація: 160 елементів з картону Пакування: картонна коробка Розмір пакування: 220х320х40 мм
    кешбек 3 ₴

    Інтелектуальна, навчальна, розвиваюча, логічна гра допоможе Вашій дитині розвинути мовленнєві навички, інтелект, увагу, логічне мислення, зорове сприйняття і фотографічну пам'ять. Навчить порівнювати, аналізувати, класифікувати, узагальнювати. ПРАВИЛА ГРИ Перший варіант гри: У грі можуть брати участь від 2 до 4 осіб. Спочатку обирається ведучий. Картки перемішуються та складаються в коробку зображенням донизу. Гравцям роздаються ігрові поля. Ведучий довільно дістає з коробки картки й називає, що на них зображено. Гравець, що знайшов на своєму ігровому полі відповідне зображення, забирає картку і закриває нею відповідне місце. Виграє той, хто першим накриє всі зображення на ігровому полі. Другий варіант гри — більш простий: У грі беруть участь дитина і один з батьків. Малюкові пропонують вибрати одне ігрове поле. На столі викладають картки лото зображенням вгору і пропонують вибрати потрібні зображення і розкласти по місцях. Метою у даному випадку стає знаходження двох абсолютно однакових зображень. Гру можна ускладнювати, ставити питання: "Що зображено на картинці?", "Якого кольору?" тощо. Гра призначена для дітей дошкільного віку. Комплектність: Ігрові поля 170 х 170 мм - 4, картки овочів, фруктів і ягід — 36 (з картону 2 мм) Вік: 3+ Грайте та навчайтеся з задоволенням!
    кешбек 3 ₴

    Інтелектуальна, навчальна, розвиваюча, логічна гра допоможе Вашій дитині розвинути мовленнєві навички, інтелект, увагу, логічне мислення, зорове сприйняття і фотографічну пам'ять. Навчить порівнювати, аналізувати, класифікувати, узагальнювати. ПРАВИЛА ГРИ Перший варіант гри: У грі можуть брати участь від 2 до 4 осіб. Спочатку обирається ведучий. Картки тварин перемішуються та складаються в коробку зображенням донизу. Гравцям роздаються ігрові поля. Ведучий довільно дістає з коробки картки тварин й називає, що на них зображено. Гравець, що знайшов на своєму ігровому полі відповідне зображення, забирає картку і закриває нею відповідне місце. Виграє той, хто першим накриє всі зображення на ігровому полі. Другий варіант гри — більш простий: У грі беруть участь дитина і один з батьків. Малюкові пропонують вибрати одне ігрове поле. На столі викладають картки лото зображенням вгору і пропонують вибрати потрібні зображення і розкласти по місцях. Метою у даному випадку стає знаходження двох абсолютно однакових зображень. Гру можна ускладнювати, ставити питання: "Що зображено на картинці?", "Яка це тварина?" тощо. Гра призначена для дітей дошкільного віку. Комплектність: 4 ігрові поля 170х170 мм, 36 карток тварин (з картону 2 мм) Вік: 3+ Грайте та навчайтеся з задоволенням!
    кешбек 2 ₴
    Вік Від 2 років / Аудиторія Для дітей
    12 елементів з картону завтовшки 2 мм. Кожен елемент приблизно 100х120 мм 30х42 см.
    кешбек 2 ₴
    Вік Від 3 років / Аудиторія Для дітей
    Інтелектуальна логічна головоломка Судоку є важливим елементом розвитку дітей дошкільного віку. Гра допоможе розвинути просторове та логічне мислення, інтелект, пам'ять, навички аналізу, дрібну моторику рук, сприйняття кольору та форми, спостережливість, терплячість. У комплекті є судоку 4х4 та 6х6, а також поле для творчості. 8 полів, 40 карток 0.
    кешбек 2 ₴
    Вік Від 3 років / Аудиторія Для дітей
    Інтелектуальна логічна головоломка Судоку є важливим елементом розвитку дітей дошкільного віку. Гра допоможе розвинути просторове та логічне мислення, інтелект, пам'ять, навички аналізу, дрібну моторику рук, сприйняття кольору та форми, спостережливість, терплячість. У комплекті є судоку 4х4 та 6х6, а також поле для творчості. 8 полів, 40 карток 0.
    кешбек 2 ₴

    Ерудит. Склади слово англійсько Захоплива навчальна гра, яка в цікавій та оригінальній манері пелегшить навчання читанню. З кольорових соломок потрібно зібрати картинки, а потім прочитати літери і слова, що склалися. Гра призначена для дітей дошкільного віку. Підходить для занять з дітьми вдома, в колі друзів або в дитячому садочку. Зображення розділені на 3 групи в залежності від кількості частин, з яких складаються. На блакитному тлі – із 3 літер, на зеленому – із 4 літер, на жовтому – із 5 літер. Дайте дитині по одній картці і запропонуйте скласти картинки, а потім прочитати слова і літери, з яких вони складаються. Рівень складності збільшується більшою кількістю карток. Якщо грає більше одної дитини, виграє той, хто швидше за інших складе картинки і прочитає слова. Комплектність: 32 картки - 96 соломок (8 карток на 3 букви, 12 карток на 4 букви, 12 карток на 5 букв з картону 2 мм Вік: 3+ Грайте та навчайтеся з задоволенням!
    кешбек 3 ₴

    Інтелектуальна, навчальна, розвиваюча, логічна гра допоможе Вашій дитині розвинути мовленнєві навички, інтелект, увагу, логічне мислення, зорове сприйняття і фотографічну пам'ять. Навчить порівнювати, аналізувати, класифікувати, узагальнювати. ПРАВИЛА ГРИ Перший варіант гри: У грі можуть брати участь від 2 до 4 осіб. Спочатку обирається ведучий. Картки перемішуються та складаються в коробку зображенням донизу. Гравцям роздаються ігрові поля. Ведучий довільно дістає з коробки картки й називає, що на них зображено. Гравець, що знайшов на своєму ігровому полі відповідне зображення, забирає картку і закриває нею відповідне місце. Виграє той, хто першим накриє всі зображення на ігровому полі. Другий варіант гри — більш простий: У грі беруть участь дитина і один з батьків. Малюкові пропонують вибрати одне ігрове поле. На столі викладають картки лото зображенням вгору і пропонують вибрати потрібні зображення і розкласти по місцях. Метою у даному випадку стає знаходження двох абсолютно однакових зображень. Гру можна ускладнювати, ставити питання: "Що зображено на картинці?", "Чиє це дитинча?" тощо. Гра призначена для дітей дошкільного віку. Комплектність: Ігрові поля 170 х 170 мм - 4, картки пташенят та звірят — 36 (з картону 2 мм) Вік: 3+ Грайте та навчайтеся з задоволенням!
    кешбек 2 ₴
    -36%
    Вік Від 3 років / Аудиторія Для дітей
    24 елементи з картону завтовшки 2 мм. Кожен елемент приблизно 70х100мм 30х42 см.
    кешбек 2 ₴
    -36%
    Вік Від 2 років / Аудиторія Для дітей
    12 елементів з картону завтовшки 2 мм. Кожен елемент приблизно 100х120 мм 30х42 см.
    кешбек 2 ₴
    Вік Від 2 років / Аудиторія Для дітей
    24 елементи з картону завтовшки 2 мм. Кожен елемент приблизно 70х100мм 30х42 см.
    кешбек 2 ₴
    Вік Від 2 років / Аудиторія Для дітей
    Гра-квест для розумних малюків із серії "Кіт вчений" У комплект входить ігрове поле з кубиком та фішками, а також 9 х 3 комплектів головоломок Пропонується 8 різних варіантів ігор для дітей дошкільного віку Ігри на асоціації дуже корисні. Здатність швидко отримувати необхідні відомості із глибин пам'яті корисно розвивати з дитинства. Зв'язуючи образне та логічне мислення, вони дають хороший поштовх для підвищення інтелектуального розвитку, оскільки підвищують швидкість інтелектуальних процесів. Кращого способу активізації мислення та пам'яті, мабуть, і не знайти. Гра підійде як для занять вдома, так і в школах раннього розвитку та дитячих садках. 0.